rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilo¶ć ogłoszeń: 13 286   |   Dodanych dzisiaj: 642

Mieszkanie 65m, Staroniwa, wysoki s ...

Mieszkanie 65m, Staroniwa, wysoki s ...
Dzień dobry, Przedstawiam mieszkanie własno¶ciowe oddane do użytku w 2014 roku o powierzchni użytkowej 64,52 m2. Mieszkanie posiada 2 niezależne sypialnie: 1. sypialnia 1 z oknem o ...

Ostatnie dostępne mi ...

CENA:
597000


Zobacz

Mieszkanie 54 m2, Rz ...

CENA:
2000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 505 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska * Monitorowanie działań zamierzaj±cych do zawarcia nowych oraz prawidłowej realizacji bież±cych kontraktów biznesowych i umów z klientami. * Nadzorowanie procesu pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi * Negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami i klientami, * Badanie rynku i monitoring działań konkurencji * Efektywne zarz±dzanie podległym zespołem po przez delegowanie zadań, wyznaczanie celów sprzedażowych, dbało¶ć o wysoki poziom standardów obsługi klienta Wymagania * Wykształcenie wyższe (Handel, Zarz±dzanie, Marketing, Ekonomia) * Minimum 2-letnie do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku * Biegła znajomo¶ć j. angielskiego * Umiejętno¶ć prowadzenia negocjacji handlowych * Łatwo¶ć nawi±zywania kontaktów i budowanie pozytywnych relacji z klientami Oferujemy: * Pracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy * Stabilno¶ć zatrudnienia * Atrakcyjne wynagrodzenie Liczba wolnych stanowisk : 1 Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami CV prosimy przesyłać: * W formie elektronicznej na adres: [użyj formularza kontaktowego], prosimy o podanie tytułu wiadomo¶ci: Dyrektor Handlowy * W formie papierowej za po¶rednictwem poczty na adres Euroservice ZPT Sp. z o.o., 37-500 Surochów, 160A z dopiskiem na kopercie "Podanie o pracę" * lub osobi¶cie w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Podanie o pracę". Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać zgodę o

Dodane : 2025-04-29 12:51 + czytaj więcej

Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska: * Kształtowanie i realizacja strategii finansowej * Zarz±dzanie płynno¶ci± finansow± (wpływy i wydatki) * Analiza dokumentów księgowych, bilansów, analiza kosztów, zysków i strat i raportowanie sytuacji finansowych do zarz±du * Przygotowanie budżetu spółki, kontrola realizacji i analiza odchyleń * Planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacj± krótko i długoterminowych planów finansowych * Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów zarz±dczych * Modelowanie finansowe, krótkoterminowe prognozy, ocena skutków finansowych decyzji biznesowych * Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji * Odpowiedzialno¶ć za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej * Zarz±dzanie budżetem, analiza i sprawozdawczo¶ć finansowa, nadzór nad księgowo¶ci±, do¶wiadczenie w kontaktach z audytorami, bankami, inwestorami. Wymagania: * Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i Bankowo¶ć) * Do¶wiadczenie zdobyte w prowadzeniu procesów budżetowania, budowania strategii finansowej i konsolidacji finansowej * Do¶wiadczenie w zarz±dzaniu podległym zespołem * Bardzo dobra wiedza z zakresu księgowo¶ci, finansów, podatków oraz raportowania * Do¶wiadczenie w negocjacjach i obsłudze finansowania zewnętrznego * Bardzo dobre umiejętno¶ci komunikacyjne oraz interpersonalne * Analityczne i strategiczne my¶lenie, doskonała znajomo¶ć zasad rachunkowo¶ci i przepisów podatkowych, umiejętno¶ć zarz±dzania

Dodane : 2025-04-15 11:26 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówce żłobkowo - przedszkolnej. Miejsce pracy: Żłobek i Przedszkole Maluszkowo - Nienadówka 696b, 36-052 Nienadówka -zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -praca (od poniedziałku do pi±tku -8 godz./dziennie) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firm±: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-29 17:18 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówkach żłobkowo-przedszkolnych Maluszkowo na terenie Rzeszowa. -praca -od poniedziałku do pi±tku -8 godz./dziennie - umowa zlecenie Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firm±: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-15 17:44 + czytaj więcej

Zatrudnię do pracy przy wykonywaniu elewacji w Rzeszowie i okolicach. Rodzaj umowy i wynagrodzenie do ustalenia po rozmowie. Telefon 608 477 798

Dodane : 2025-04-29 09:17 + czytaj więcej

HILTON GARDEN INN RZESZOW – DOLACZ DO NASZEGO ZESPOLU! Stanowisko: Pomoc kuchenna Lokalizacja: Hilton Garden Inn Rzeszow (centrum miasta) Szukasz pracy w renomowanym miejscu, z elastycznym grafikiem i dobra atmosfera? Swietnie sie sklada – szukamy osoby na stanowisko pomocy kuchennej! OFERUJEMY: Stabilna wspolpraca na podstawie umowy zlecenia Elastyczne godziny pracy – idealne do pogodzenia z innymi obowiazkami Wynagrodzenie dopasowane do doswiadczenia Praca w mlodym, zgranym zespole Szkolenia wewnetrzne i mozliwosc rozwoju zawodowego Praca w 4-gwiazdkowym hotelu o ugruntowanej pozycji Znizki na uslugi hotelowe i gastronomiczne Ubezpieczenie na zycie oraz prywatna opieka medyczna Dogodna lokalizacja i dostep do parkingu KOGO SZUKAMY: Osob sumiennych, zorganizowanych i gotowych do pracy zespolowej Z aktualna ksiazeczka sanepid (lub gotowoscia do jej wyrobienia) Doswiadczenie w gastronomii bedzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane – liczy sie zaangazowanie i chec do nauki JAK APLIKOWAC: Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] Masz pytania? Skontaktuj sie z nami – chetnie odpowiemy! Dolacz do nas i pomoz tworzyc kulinarne doswiadczenia, ktore pokochaja nasi goscie! #PracaRzeszow #PomocKuchenna #HiltonGardenInn #Hotelarstwo #Gastronomia #Rzeszow #OfertyPracy

Dodane : 2025-04-14 13:47 + czytaj więcej

Zatrudnię pomocników do wykończeniówki. Więcej informacji pod numerem 880261158

Dodane : 2025-04-22 10:51 + czytaj więcej

Przyjmiemy na staż w ¶wietlicy opiekuńczo-wychowawczej osoby z wykształceniem pedagogicznym i zarejestrowane w Urzędzie Pracy w Rzeszowie Prosimy wysłać CV na e-mail Adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-04-24 09:15 + czytaj więcej

Restauracja Classic w Rzeszowie zatrudni kucharza. Do obowi±zków osoby zatrudnionej będzie należało: Przygotowywanie potraw zgodnie z obowi±zuj±cymi standardami i recepturami. Utrzymywanie czysto¶ci w miejscu pracy. Poszukujemy osoby z do¶wiadczeniem, dyspozycyjnej, uczciwej, kreatywnej Wymagana ksi±żeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych. Oferujemy atrakcyjne zarobki, pracę w zgranym zespole. Poszukujemy osób dyspozycyjnych. CV ze zdjęciem prosimy przesyłać na e-mail [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem KUCHARZ lub przez formularz z dopiskiem stanowiska - kucharz/kucharka.

Dodane : 2025-04-26 06:21 + czytaj więcej

Zatrudnię na umowę o pracę, do dłuższej współpracy konkretnych ludzi z do¶wiadczeniem w pracach ogólnobudowlanych (zbrojarzy, murarzy, cie¶li).Rzeszów i okolice.

Dodane : 2025-04-29 13:13 + czytaj więcej

Firma Alpaline sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko: Samodzielna/y Księgowa/Księgowy Zakres obowi±zków: -Prowadzenie ksi±g rachunkowych i podatkowych spółki zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. -Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON, NBP), -Kontrola rozrachunków, uzgadnianie sald, sporz±dzanie kompensat z kontrahentami, -Prowadzenie ewidencji ¶rodków trwałych i naliczanie amortyzacji, -Kontrola terminowo¶ci rozliczeń, -Przygotowywanie zamknięć miesi±ca i roku, oraz sporz±dzanie sprawozdań finansowych. -Prowadzenie spółki pomocniczej. Wymagania: -Do¶wiadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata) -Praktyczna znajomo¶ć pakietu MS Office, -Wykształcenie wyższe (kierunkowe ekonomia/finanse/rachunkowo¶ć), -Znajomo¶ć ustawy o rachunkowo¶ci i obowi±zuj±cych przepisów podatkowych, -Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie i samodzielno¶ć w działaniu, -Systematyczno¶ć, skrupulatno¶ć, komunikatywno¶ć. -Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawno¶ci Oferujemy: -Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -Pracę w młodym i dynamicznie rozwijaj±cym się zespole, -Wsparcie pracowników działu kadrowo-księgowego, -Dofinansowanie szkoleń, -Możliwo¶ć ubezpieczenia grupowego, -Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Miejsce pracy: RZESZÓW Godziny pracy: pn - pt 07:00-15:00 Zainteresowanie osoby proszone s± o przesłanie CV przez formularz, lub na adres mai

Dodane : 2025-04-29 13:14 + czytaj więcej

Firma PROFUNDER CONSULTING zajmuje się pozyskiwaniem dofinansowań dla firm, głównie z sektora małych i ¶rednich przedsiębiorstw (M¦P), samorz±dów i organów samorz±dowych (JST), organizacji pozarz±dowych (NGO) oraz osób prywatnych. Z zwi±zku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracowników w zakresie m.in.: sporz±dzania dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursów z dofinansowaniem unijnym, sporz±dzania wniosków pożyczkowych, sporz±dzania modeli biznesowych (internacjonalizacja, dywersyfikacja działalno¶ci, gospodarka obiegu zamkniętego). Wymagania stawiane współpracownikom: - minimum pół roku do¶wiadczenia w branży zwi±zanej z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego; - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, administracja, prawo); Forma współpracy: umowa zlecenie, umowa o dzieło, współpraca B2B. Tryb pracy: praca całkowicie zdalna oraz ewentualne spotkania robocze. CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W dokumencie CV prosimy umie¶cić następuj±c± klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Dodane : 2025-04-10 13:55 + czytaj więcej

oł±cz do naszego zespołu! Firma MARMA Polskie Folie Sp. z o.o. jest czołowym producentem opakowań i wyrobów z tworzyw sztucznych oraz niekwestionowanym liderem we wdrażaniu innowacyjnych technologii w przetwórstwie tworzyw sztucznych. W zwi±zku z rozwojem naszego Zakładu w Nowej Dębie i powstaniem nowych miejsc pracy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Operator Maszyn (oferta jest kierowana dla osób z do¶wiadczeniem jak i do przyuczenia, a także dla osób niepełnosprawnych) Miejsce pracy: Nowa Dęba Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zawartej bezpo¶rednio z firm± rynkowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętno¶ci oraz osi±ganych wyników pracy, na które składa się wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy (premia motywacyjna miesięczna, premia za usprawnienia, kwartalna premia frekwencyjna) program Poleceń Pracowniczych (możliwo¶ć uzyskania atrakcyjnej nagrody pieniężnej) wdrożenie dla osób bez do¶wiadczenia na produkcji oraz wsparcie zespołu w okresie wdrażania możliwo¶ć awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych (¶cieżki kariery) do¶wiadczenie zawodowe w obsłudze nowoczesnych maszyn w firmie o wysokiej pozycji na rynku szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach dla Ciebie i dorosłych członków Twojej rodziny rozbudowany pakiet ¶wiadczeń socjalnych: zapomogi losowe, imprezy okoliczno¶ciowe, ¶wi±teczne ¶wiadczenia pieniężne, paczki ¶wi±teczne dla dzieci dogodn± lokalizację mi

Dodane : 2025-04-14 11:29 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Restauracja Saigon House zatrudni do¶wiadczone kelnerki na weekendy, informacje 782 782 742, CV na e-mail : S[użyj formularza kontaktowego]

Dodane : dzi¶, 09:40 + czytaj więcej

Poszukujemy pracowników do naszego zespołu na stanowisko: WordPress Developer Co będzie należało do Twoich obowi±zków? - Tworzenie i optymalizacja kodu zgodnie z najlepszymi praktykami, - Współpraca z zespołem w zakresie rozwi±zywania problemów i wdrażania nowych rozwi±zań, - Rozwój narzędzi wewnętrznych i dostosowywanie istniej±cych rozwi±zań do zmieniaj±cych się potrzeb, - Dbanie o jako¶ć kodu i utrzymanie dobrych praktyk programistycznych, - Skuteczne przeł±czanie się między różnymi zadaniami i projektami. Czego od Ciebie oczekujemy? - Podstawowej znajomo¶ci języków programowania (JavaScript, HTML, PHP, CSS5), - Umiejętno¶ci analitycznego my¶lenia i rozwi±zywania problemów, - Zdolno¶ci do szybkiego uczenia się i chęci rozwijania się w roli samodzielnego programisty, - Podstawowego do¶wiadczenia w pracy nad projektami, - Praktyczna znajomo¶ć tworzenia oraz dostosowywania szablonów WordPress – zarówno z wykorzystaniem gotowych, jak i budowa szablonów od podstaw, - Samodzielno¶ci, ale i gotowo¶ci do współpracy w zespole, - Umiejętno¶ci pracy w dynamicznym ¶rodowisku – je¶li dobrze czujesz się w zadaniach, które wymagaj± elastyczno¶ci i szybkiego reagowania, to ¶wietnie odnajdziesz się w naszej firmie! Mile widziane: - języki skryptowe - linux i obsługa terminala - znajomo¶ć SEO - znajomo¶ć Google ADS Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - pracę od poniedziałku do pi±tku (w pi±tki kończymy wcze¶niej), - pracę w wa

Dodane : dzi¶, 08:41 + czytaj więcej

Strona 13 z 34
zamknij
Zamknij